måndag 23 maj 2011

Det kom ett mejl...

Jag fick ett mycket trevligt mejl i dag från min biståndshandläggare. Vad glad man blir!



"Kommentar till det som du mejlade mig ang din skrivelse till FK och det jag läste om dig som kommer i senaste nr av Amelia. Du skriver så bra att man på ett begripligt sätt kan förstå eller åtminstone ana hur tuff och jobbigt du har haft (har) det med din sjukdom och de konsekvenser det för med sig för dig i din vardag. Du är verkligen rak och tydlig med hur det kan se ut för en peson med Bipolär sjukdom. Du är otroligt duktig på att formulera dig och jag som även träffat dig kan se att du har lätt för att uttrycka dig även i tal. Håller nu tummen för dig att du ska få må så bra som du bara kan och att du får plats på dagverksamhet så snart som möjligt eftersom du är så ”taggad” och motiverad. "


Sköt om dig
Hälsningar Lilian

Inga kommentarer: