onsdag 25 maj 2011

Ang. Reportaget i Amelia nr. 12, 26 maj. En bild som ej publicerades

Här är den fjärde av de fyra bilderna som skickades in till Amelia ang. mitt reportage, som inte blev valt för publicering.


Jag vill med detta foto skicka ett varmt och öppenhjärtligt tack till Frilansjournalisten Erik Andersson. I fyra timmar satt vi och pratade. Jag upplevde honom som ödmjuk, detaljerad och genuit intresserad av mig och det jag hade att berätta.
Jag har synts flitigt i media av olika sammanhang och Erik är den bäste jag stött på - helt klart. Jag ger honom mina allra varmaste rekommendationer.


Foto/Upphovsrätt:

Erik Andersson
Frilansjournalist - skribent och fotograf


Ni hittar honom på http://www.eafrilans.se/

2 kommentarer:

Kim sa...

Kul för dig :) Bra att du trivdes med han.. Lycka till nu kram

Cecilia Asp sa...

Tack :)