onsdag 28 december 2011

Jag flyttar...om!

Det händer så otroligt mycket spännande. Coachen läser sista finliret och boken SKA vara tryck i januari 2012, om min hälsa får bästemma. Har precis kommut ur en dvala av 16 timmar migrän och illamående. Har migrän vart tionde år men men..


Jag vill förvarna om att jag kommer att flytta till http://ceciliaasp.wordpress.com hur vet jag inte *skratt* Det passar bättre ihop med min kommande hemsida och som författare är ju namnet sitt varumärke. Kanske någon som vet ngt hur man flyttar från blogspot till wordpress? Tar tacksam emot förslag.


Jag kommer även starta nyhetsbrev från och med januari om ni vill anmäla er redan nu. (Se under kontakta mig) Då missar ni inte boken och heller inte den jag jobbar med nu "En salig blandning". Sen har vi deckaren förstås - en riktig utmaning som jag kommer behöva Er hjälp med.
Jag hoppas ni stannar kvar. Det blir mer skriva när allt tekniskt är på plats..God fortsättning och gott ny hälsa:)

Sälvklart kommer jag att meddela alla ändringar i god tid.




/ Cecilia

Inga kommentarer: