måndag 19 december 2011

Vad är det som händer?

Jo det är massor som händer just nu. Efter Spanien har all tid och energi gått till min bok i en rasslande fart. Och jag har lika skoj under redigeringen som under marknadsföringen. Fantastiskt bra med tanke på att skrivarprocessen brukar vara det roligaste...


Det är mycket mer kring en bok än vad man tror till exempel att skriva en text på baksidan och be någon skriva en ”blurb” till eller göra indrag och marginaler. Dock tycker jag det har gått bra och har funnit det skitkul.


Veckan i Spanien åt jag ord och bokstäver till frukost och tempus och redigeringar till middag. Dagarna var uppåt hela tiden och jag njöt till fullo. Ingen semester tog jag men ville det inte heller. En kopp kaffe på terrassen räckte bra emellanåt.

”Med mitt liv i sina händer” får sig en sista touch nu innan min coach läser igenom det efter jul och omslaget är i princip klart. En vän jobbar på min hemsida och jag kommer ev. flytta min blogg till wordpress för att få allting fungera tillsammans på ett bra sätt.

Som det ser ut nu kommer ”Med mitt liv i mina händer” förhoppningsvis vara i pressarna och klara under januari månad 2012.

Inga kommentarer: