lördag 5 maj 2012

GRATIS provläsning och mina tjänster...

Jag erbjuder nu GRATIS provläsning ur "Med mitt liv i mina händer - att leva med bipolär sjukdom". Mejla mig på info@ceciliaasp.se så får du en pdf fil av mig.


Här är fler av mina tjänster jag erbjuder:

REPORTAGE:

Jag erbjuder Er möjligheten att intervjua mig och göra en artikel. Jag är frispråkig, enkel och rättfram. Mitt budskap är ärligt och går ut på att hjälpa andra, dess anhöriga och även psykiatrivården hur en bipolär sjukdom kan bete sig. Jag är van att bli intervjuad och har varit med i flera artiklar i olika sammanhang. Jag berättar om min bipolaritet, naket och utelämnande, för att visa hur det verkligen är. Du och jag samarbetar och jag läser texten innan den trycks för att få bibehålla min historia utan missuppfattningar.

FÖRELÄSNINGAR:

I min bakgrund så har jag föreläst några gånger i andra ämnen och även läst retorik. Jag föreläser väldigt gärna och kommer då att göra det öppenhjärligt och ärligt. Jag berättar om min bipolaritet, naket och utelämnande, för att visa hur det verkligen är. Jag berör alla de punkter som känns i själen. Resan jag berättar om är min och förtydligar att allas väg är olika. Jag ger tips som kan vara bra för personer att använda sig av. Efteråt önskar jag ett bord som jag kan lägga broschyrer, visitkort och mina böcker som jag förstås vill sälja.
 


BUTIKER, BIBLIOTEK m.m.:

Jag skulle väldigt gärna vilja komma ut till butiker under ett par timmar och visa upp mig och min bok. Här visar jag ett ansikte att jag är vem som helst med en sjukdom många tycker är skuldbelagd och skamlig. Det vill jag arbeta bort med öppenhet.
Jag signerar, samtalar med de som behöver stöd. Jag jobbar för att förinta fördomar. Jag tar professionellt emot kunderna och ger personliga råd på vägen. Känns det jobbigt för kunderna, med tanke på ämnet, får de ett visitkort och kan höra av sig till mig om de vill ta en ny kontakt och prata.

 
INKÖP AV BÖCKER:

Det går även att köpa in böcker av mig om ni nu hellre vill det. Det är både bekvämt och tidsbesparande att handla direkt av mig. Det krävs inga mellanhänder. Det gör det både roligt, enkelt och tryggt att handla.
Du kan handla till dig själv eller en närstående som behöver. Kanske till arbetsgivare som behöver sätta sig in i sina anställdas situation?
På min innehållsrika hemsida www.ceciliaasp.se kan du läsa mer. Du mejlar mig Din beställning tillsammans med fullständiga adress och för betalningsinformation tillbaka. När betalningen är klar skickas boken omgående.


Har du frågor och funderingar? Tveka inte att höra av dig!
Kontakta mig på info@ceciliaasp.se

 

Inga kommentarer: