tisdag 1 maj 2012

Några åsikter som kommit in om boken...


Det kom ett sms…Min första bokrecension: ”Hej mitt hjärta! Jag har läst din bok. Mycket, mycket bra och då har jag försökt vara objektiv och förstår nu varför du fått så mycket gensvar. Som mamma blir jag ledsen och bedrövad hur du haft det och att jag inte kunnat göra mer. Stor eloge till Patrick Backelin och Kim Wallin, vilka killar! Kram mamma”


Min älskade vän, min stora idol.
Sträckläst din bok skrattandes o gråtandes omvartannat. Är så stolt över dig o allt du åstadkommit. Love ya! / Diana Bergström

Tack för en fantastisk bok. Jag läste den under två dagar och hade svårt att slita mig ifrån den. Den är mycket bra skriven och du låter oss följa med på en mycket svår men också hoppfull resa. Grattis till en bra bok och lycka till med allt. Kram♥ / Jennie Lindgren


Jennie Lindgrens Facebookstatusstatus
Kan verkligen rekommendera alla att läsa boken:"med mitt liv i mina händer" av Cecilia Asp. Mycket bra.

Inga kommentarer: