onsdag 23 maj 2012

Jag tar en paus...för ett tag...

Lokaltidning, Västerås tidning, webbtidning, boksignering och packning av böcker samt massor med mejl att besvara så har det blivit lite för mycket. Även om jag går ut med bipolär sjukdom för att hjälpa andra, så måste jag hjälpa mig själv först. Är för tillfället lite skör och har ångest.

Jag tänker lämna mobilen på rummet när jag går på stan eller till stranden. Jag kommer sätta mejl adresser på autosvar (men måste dock kolla av de viktigaste, resten får vänta) och istället ersätta det med yoga, skrivande och tysnad i en vecka.

Jag åker till Sitges för fjärde gången. Denna gång helt solo. Det ska bli så skönt och sortera tankar, äta husvärden Mickes nyttigt goda mat och gosa med hans hund Lucky.

Så, soo long, på torsdag åker jag och är åter om en vecka. Jag är så värd detta!

Hit ska jag. Rekommenderas starkt
http://www.lifejourneyspain.com/swedish.html

Inga kommentarer: