söndag 24 juni 2012

Jag mår jättebra men...

...den senaste tiden har det känts som om min lägenhet ska äta upp mig. Jag är ett stort fan av ensamhet och utrymme. Likväl som jag kan vara social. Just nu tror jag det är för mycket ensamhet. Jag kommer hem från arbetsträningen vid halv elva på f.m. Vad ska jag göra sen liksom? P.g.a. mina sömnproblem orkar jag inte träna och ärligt talat finns inte lusten. Min bästa vän och jag hittar på lite smått med bland annat hennes hund men hon är med pojkvän så att säga, så då återgår hon till sitt sen.

Jag åker då hem, tröstäter gärna, gör allt för att vara vaken men ändå få samma taskiga sömnresultat på natten. Jag är otroligt isolerad men vet inte hur jag ska råda bukt på det när kroppen inte vill...

Avvaktar sömnutredningen och står ut ett tag till...ändå inte sovit som folk på över tio år....

Inga kommentarer: